Skip to main content

Officially a TARCIAN !

 This is specially invented for me. :') SHUT UP AND TAKE MY MONEY.



 Moments never break apart.

 TRUE.


 达米斯正式开学了嘿 !
可以骄傲的说 我是在拉曼学院的 School of Technology就读Architecture的学生 :D
Officially a TARCIAN !
嘿 这不是随便骄傲的好吗.
这系不知道搞什么就是特别特出.
Archt的学生可以转科去别科 但是别科的人要转进来就是要等奇迹
因为是要通过aptitude test才能进的
班上的三十多个 都是从>150的报名的人筛选出来的,精华阿拜托.
读的也比别人长一年,这个不是很满意. -.-
连做ID卡还要比别人多做一次的.
是凭努力拼进去 可以让我炫耀下吗谢谢谢谢. 哈哈哈

今天是开学第一天 没有例外 , orientation.
好像去爬山一样耗体力 学校太大了我的妈.
很消耗体力.

明天 ;
早上六点起床跑步 
九点去学校快快排队做ID 在这里你没有ID就是过路人什么都不能用
然后去图书馆Booking Induction 还要Book的不是开玩笑的. -.-
然后去体育场找合心意的社团.
之后之后再去School of Technology的办公室办我的文件还要提交. 
为止.D:

这个礼拜有好多好多东西做.
已经正式一个人住了,不过一个月而已.
很不错感觉 :))
可能因为是遇到好housemate吧 多是男的但都是好人很叽喳的人
已经给我打了他们. 太欠扁不行啊哈哈哈.

第一天开学为什么你非得要这样.
你一直变化多端 我怎么知道你在想什么?
我很累 为什么应该开开心心开学的 会变成这样.
本来很期待你陪我去的 家里第一个上学院的孩子
你还特地陪我住了 别人一定很羡慕 我也很开心 虽然不是全家人在
但至少还有妈妈在身边几天.
我也很想让你看我以后会长久呆着的地方 我的学校.
但是我还是谢谢你付出那么多 我真的有记在心上.
正式独居第一天 我绝对不会哭.
  
下大雨了 但是我穿着背心还是热到想脱衣
是我的问题还是天气的问题 ? -.-

不说了 明天约了六点跑步. 晚安吉隆坡的怪天气.

 New start ; I will be ready. :)


Popular posts from this blog

Case Study: Shipping Container Architecture

Shipping container architecture is a form of architecture using steel intermodal containers (shipping containers) as structural element. It is also referred to as cargotecture , a portmanteau of cargo with architecture. The use of containers as a building material has grown in popularity of the past several years due to their inherent strength, wide availability, and relatively low expense. We have also started to see people build homes with containers because they are seen as more eco-friendly than traditional building materials such as brick and cement. THE KABIN While we went on a trip to Sekinchan last month, we had a chance to stay at The Kabin, a container lodge in Sekinchan. It was a new experience for us and also a pleasant one. There are basically two different type of containers used at The Kabin. Their difference are in the length of the container. The shorter ones, with length of 6m are used for rooms for  2-4 person, while the longer ones, with the lengt

感动是个什么表情

感动是个什么表情? 泪眼汪汪 说不出话这样? 据一个不可靠消息,感动就是 要笑不笑要哭不哭这样的 想象起来的话 感觉很像脸部抽筋比较多. 我发现 我没有感动这个表情 是因为不够感动 还是不知道怎么表达 我看戏听歌看视频都可以乱哭 但是如果说是惊喜还是什么 我却很少会被感动到 虽然一部分原因是90%惊喜都会给我猜中啦 撇开视频电影音乐这些 还有亲情也例外 最后一次被感动 我也不记得了 也不重要是吧. 我记得以前有个人总是喜欢乱惊喜 也不知道哪来的习惯 然后10次 有8次给我猜中 其他两次 没有猜中 却出现了面瘫的情况. 反省之后觉得好内疚 别人那么用心安排的 就算扮一下感动也好啊 然后下定决心 如果以后还有这类情况 一定要尽力配合一下 结果,真的来了 然后我发现 尼玛姐真没有感动这个表情 -.- 还是感动点太高吗. 大家都惊喜的开心的 我就是以下的表情..... 唉. FAIL BIG TIME. 加上因为是很亲的人 就连假笑都省了就这样. 所以我是有病吗我也不知道. 虽然说 对这些没有意义的东西没啥兴趣 但是 能不能来个好心人让我感受一下感动是什么感觉叻 我试试看尽量关掉第六感配合一下. 结果连这个也变得和你一样吗? 我宁愿相信我只是没有遇到让我感动的人. 晚安.

Snippets of November

I'm not supposed to be here now, but I just talked to Mum,  and she was asking why hasn't she seen any photos of this and that,  and so here I am, eagerly showing you what I did in the past month. This blog was initially kept alive for my mum anyway, so here goes. November is mostly about Birnbeck (my site for my Final Year Project) and some Christmas market!! And also walking around town with the excuse of Christmas shopping, other than that it's all just snippets of daily things. Historical Georgian architecture market x Disco ball Cause why not.  Take note of my coursemate in the photo which gives an idea of how huge is this jetty.  View from my room, lying down on my bed. Literally.  And it's true that if you can see stars at night, it means there's no cloud on the next day. No cloud means the Sun is out, and in UK it also means cold af. Tried Couchsurfing