Skip to main content

咻.


 You make me smile like the sun
Fall outta bed
Sing like a bird
Dizzy in my head
Spin like a record
Crazy on a Sunday night

You make me dance like a fool

Forget how to breathe
Shine like gold
Just the thought of you can drive me wild
Oh, you make me smile


咻.
你有听到吗 时间飞逝的声音.
咻一下就4月了 拿成绩准备画稿报名考试面试找房子等答复到现在,
在吉隆坡了终于哈.
全部都发生在2个月的时间内.
今天第一天住宿舍了
新的开始,将近了.



谢谢妈妈.
一直为我读书的事 东奔西跑.
我都觉得累 何况是你.
这个月都来回吉隆坡4次了 妖朽.
跑到原本要靠GPS才找到学校 到现在闭着眼睛都会走了.
GPS 都觉得自己失去自我价值了吧.
累坏了吧妈妈 担心了很多吧.
之后就可以好好休息一段时间了.  要好好休息啊.. :) 
我会照顾自己我答应你. 会好好生活.
对不起为了学校的事很累而一直没办法谅解你
我忘了你也在为我忙为我担心.
对不起一直让你生气让你觉得疲倦. 对不起对不起.
家里的第一个孩子离开家里去读书了.  一定不好受吧.
最想念一定是你..

有些感情始终还是要当了父母才知道.
有时不经意的做一个动作说一句话 我们觉得无所谓 却已经伤了父母的心.
父母也是人啊 心也是肉做的阿.
我们总是忘了父母不是Ironman.
他们会累会痛也不完美 却总是给着我们最完整的关怀和满满爱.
他们比Ironman还强.


Hey babe, miss you already.
Take care and stay strong like you always are ! :)
We are far but close. Hahaha.
Line Cubie Whatsapp Skype me !
I will be there when I can, like you always do.
You were there for me when I seriously need someone with me, you were.
Remember those time when I am so freaking outta my mind, do things that I won't usually do.
Not many people know that side of me, but you do.
You saw how hard I fell, how foolish I am, how annoying I was,  how weak and useless I can be.
But you never left and let me rot like that, hahaha !
That's why I would do the same when you need me. No doubt ! :)
Take care okay. Miss you and love you lotssss. *HUGSSS


你问我 难道开始新生活就要抛弃旧事物.
不是抛弃, 是想独立.
很多东西 不是说丢就丢的. 不是你说的吗? 

还是要离开了才知道多可贵 总是要失去才知道对自己那么重要.
已经想念新山了.
但是梦想在这里 我选择这里 选择了就全力以赴.
新的开始 一样的我 我知道并不容易但,冲刺吧. :)




Popular posts from this blog

Case Study: Shipping Container Architecture

Shipping container architecture is a form of architecture using steel intermodal containers (shipping containers) as structural element. It is also referred to as cargotecture , a portmanteau of cargo with architecture. The use of containers as a building material has grown in popularity of the past several years due to their inherent strength, wide availability, and relatively low expense. We have also started to see people build homes with containers because they are seen as more eco-friendly than traditional building materials such as brick and cement. THE KABIN While we went on a trip to Sekinchan last month, we had a chance to stay at The Kabin, a container lodge in Sekinchan. It was a new experience for us and also a pleasant one. There are basically two different type of containers used at The Kabin. Their difference are in the length of the container. The shorter ones, with length of 6m are used for rooms for  2-4 person, while the longer ones, with the lengt

感动是个什么表情

感动是个什么表情? 泪眼汪汪 说不出话这样? 据一个不可靠消息,感动就是 要笑不笑要哭不哭这样的 想象起来的话 感觉很像脸部抽筋比较多. 我发现 我没有感动这个表情 是因为不够感动 还是不知道怎么表达 我看戏听歌看视频都可以乱哭 但是如果说是惊喜还是什么 我却很少会被感动到 虽然一部分原因是90%惊喜都会给我猜中啦 撇开视频电影音乐这些 还有亲情也例外 最后一次被感动 我也不记得了 也不重要是吧. 我记得以前有个人总是喜欢乱惊喜 也不知道哪来的习惯 然后10次 有8次给我猜中 其他两次 没有猜中 却出现了面瘫的情况. 反省之后觉得好内疚 别人那么用心安排的 就算扮一下感动也好啊 然后下定决心 如果以后还有这类情况 一定要尽力配合一下 结果,真的来了 然后我发现 尼玛姐真没有感动这个表情 -.- 还是感动点太高吗. 大家都惊喜的开心的 我就是以下的表情..... 唉. FAIL BIG TIME. 加上因为是很亲的人 就连假笑都省了就这样. 所以我是有病吗我也不知道. 虽然说 对这些没有意义的东西没啥兴趣 但是 能不能来个好心人让我感受一下感动是什么感觉叻 我试试看尽量关掉第六感配合一下. 结果连这个也变得和你一样吗? 我宁愿相信我只是没有遇到让我感动的人. 晚安.

Snippets of November

I'm not supposed to be here now, but I just talked to Mum,  and she was asking why hasn't she seen any photos of this and that,  and so here I am, eagerly showing you what I did in the past month. This blog was initially kept alive for my mum anyway, so here goes. November is mostly about Birnbeck (my site for my Final Year Project) and some Christmas market!! And also walking around town with the excuse of Christmas shopping, other than that it's all just snippets of daily things. Historical Georgian architecture market x Disco ball Cause why not.  Take note of my coursemate in the photo which gives an idea of how huge is this jetty.  View from my room, lying down on my bed. Literally.  And it's true that if you can see stars at night, it means there's no cloud on the next day. No cloud means the Sun is out, and in UK it also means cold af. Tried Couchsurfing