Skip to main content

SEPTEMBER SNIPPETS


 Something about dog's body warmth that transmit through our touching skins makes me feel safe an calm.


Friday chill.


 If you know me well enough, you should know I can never do a model with such perfection.
Detest model making ah! Btw, this is my coursemate's.

An idea of how SMALL is the model.


 Connaught


 LOOK AT THEM YOLKSSSSS!!!!


3:37AM // Work in bed



 中秋节玩蜡烛 灯笼过时了
惊心动魄的晚上 很庆幸自己已经长大了 虽然能做的还是不多 #pray

 两姐妹久违的合照



久违的outing 和 小小sleepover.
心血来潮逃去了马六甲 吃一碗maggi goreng和naan, 鸡饭 和冰淇淋也爽 嘿嘿
如果我爱我的男朋友,能有我爱她的20%,我的感情生活肯定超美满的啊
我们的默契是19年的维持啊 19年欸
Sorry, Mr Boyfriend. We have a long way to go. HAHAHA

啊 我人生中第一次感觉到 原来妹妹谈恋爱了是这种感觉啊~~ 
说起来 还是挺不真实的 才上个礼拜我才认真的问你 然后你说真没有
然后不到一个礼拜 你告诉我的时候我才睡醒 我头上出现了沉重的三个点。。。

有些人就是各种轰轰烈烈的喜欢 所以在一起
而有些人就是平平淡淡的 在一起过后 才慢慢累积的喜欢
每个人的模式不一样 每个人寻找的东西也不一样

也许你喜欢的是那个人 也许你喜欢的是那个人的陪伴 也许你喜欢的是你们在一起的时候的自己 
或者以上皆是 或不是(呃...?!)
反正感情的东西本来就是说不清也 不需要说清楚的
反正最后的最后 你们开心就好了嘛 何必那么复杂对不对~ (讲就容易啦哈哈哈哈哈!)

然后我才发现我们的感情模式真的很不一样 哈哈哈哈
But anyway 祝 幸福。我期待你各种把人晒瞎的照片 呵呵呵呵

啊好难得我在发表我对感情的看法
觉得 好少女心~ 哈哈哈哈哈哈




Non-halal.


My comfort colour.

 Looking for this!

I KENOT.




 118 // 干咖喱

Tying hair with hair.


On repeat.


虽然这是10月的事情 但是这个我忍不住了
允在终于同框了!!!
六年了啊姐妹们 六年 终于让我们盼到了
而且还派了很多糖 够我们再啃个6年了 哈哈哈
不知道多少人像我和阿薇一样 看到的时候不管在干嘛在哪里 眼泪就唰的开始流
“韩饭圈再没有别的CP 能让别家饭和路人跟着激动”
如果哪一天你不相信爱情了 请记得还有允在。
我是个三分钟热度的人,却可以爱这5只爱了那么久。
5个人再次同体是个梦,我们等的累,却也累的快乐。
#AKTF

Okay. Back to my life.
It's October already. Counting down 1 more month till sem break.
Which also means it's the last and also the busiest phase of the semester.
Just done with Final Crit yesterday, by the time I update my October Snippets,
I am already done with this semester! WOOHOOOO!
It's too early to be this excited. I know........

It's the busiest time, cause I should be preparing for my presentation and final submission now.
But my heart, mind and soul are all filled with sem break plans, like WTF.
It's like the ice-cream cravings you have when you are having your period,
of all times, this is the most inappropriate time to think about holidays,
which also makes it more addictive.
I'm such a rebel. I know.

All in all, September has not only been busy, a lil bit chaotic, and also damn bloody hazy.
My nose allergy is back. My eyes and nose feel itchy all the time.
October is gonna be over in a blink of eye, 'cause the busier you are, the faster the time pass.
So, see you real soon!





Popular posts from this blog

Case Study: Shipping Container Architecture

Shipping container architecture is a form of architecture using steel intermodal containers (shipping containers) as structural element. It is also referred to as cargotecture , a portmanteau of cargo with architecture. The use of containers as a building material has grown in popularity of the past several years due to their inherent strength, wide availability, and relatively low expense. We have also started to see people build homes with containers because they are seen as more eco-friendly than traditional building materials such as brick and cement. THE KABIN While we went on a trip to Sekinchan last month, we had a chance to stay at The Kabin, a container lodge in Sekinchan. It was a new experience for us and also a pleasant one. There are basically two different type of containers used at The Kabin. Their difference are in the length of the container. The shorter ones, with length of 6m are used for rooms for  2-4 person, while the longer ones, with the lengt

感动是个什么表情

感动是个什么表情? 泪眼汪汪 说不出话这样? 据一个不可靠消息,感动就是 要笑不笑要哭不哭这样的 想象起来的话 感觉很像脸部抽筋比较多. 我发现 我没有感动这个表情 是因为不够感动 还是不知道怎么表达 我看戏听歌看视频都可以乱哭 但是如果说是惊喜还是什么 我却很少会被感动到 虽然一部分原因是90%惊喜都会给我猜中啦 撇开视频电影音乐这些 还有亲情也例外 最后一次被感动 我也不记得了 也不重要是吧. 我记得以前有个人总是喜欢乱惊喜 也不知道哪来的习惯 然后10次 有8次给我猜中 其他两次 没有猜中 却出现了面瘫的情况. 反省之后觉得好内疚 别人那么用心安排的 就算扮一下感动也好啊 然后下定决心 如果以后还有这类情况 一定要尽力配合一下 结果,真的来了 然后我发现 尼玛姐真没有感动这个表情 -.- 还是感动点太高吗. 大家都惊喜的开心的 我就是以下的表情..... 唉. FAIL BIG TIME. 加上因为是很亲的人 就连假笑都省了就这样. 所以我是有病吗我也不知道. 虽然说 对这些没有意义的东西没啥兴趣 但是 能不能来个好心人让我感受一下感动是什么感觉叻 我试试看尽量关掉第六感配合一下. 结果连这个也变得和你一样吗? 我宁愿相信我只是没有遇到让我感动的人. 晚安.

Snippets of November

I'm not supposed to be here now, but I just talked to Mum,  and she was asking why hasn't she seen any photos of this and that,  and so here I am, eagerly showing you what I did in the past month. This blog was initially kept alive for my mum anyway, so here goes. November is mostly about Birnbeck (my site for my Final Year Project) and some Christmas market!! And also walking around town with the excuse of Christmas shopping, other than that it's all just snippets of daily things. Historical Georgian architecture market x Disco ball Cause why not.  Take note of my coursemate in the photo which gives an idea of how huge is this jetty.  View from my room, lying down on my bed. Literally.  And it's true that if you can see stars at night, it means there's no cloud on the next day. No cloud means the Sun is out, and in UK it also means cold af. Tried Couchsurfing