Skip to main content

做梦的权利

Tumblr_lh34l388pi1qfly3po1_500_large
超爱这个款这个颜色!

Tumblr_lqxxnuuler1qc4obho1_500_large

Tumblr_lqvdbxj8a61qeza1jo1_500_large


不懂做莫鬼 高跟瘾发作 /.\
想买 但是鞋柜里面那两双都还没见过几次光 唉
也不懂穿酱高要做莫咯 算了 纯属欣赏。

Img7714ed2_large

Tumblr_lqa6qeskoe1qjfmbxo1_500_large

12989301689661_large
 contact要就买这种啦够特别.


这种照片总会让我悔不当初. /.\


P1410222.jpg_effected_large

Pou%2525c5%2525a5011_large
云顶的秋千好玩?哈咯醒醒看这里.

Tumblr_lnz17r9cpy1qe9swxo1_500_large

Tumblr_ll83f11qri1qk83tro1_500_large

Tumblr_ls0w86ofa41qep56go1_500_large

Tumblr_lkpew9nysm1qiy5leo1_500_large

记得小时候爸爸妈妈带我去funfair 什么鬼都玩
也不管高不高也不想会不会玩到一半飞出去 就玩了
还记得那时去云顶也不懂才几岁 冲天炮过山车 想也不想就坐上去了
下一秒已经玩完 回到地上了.

小时候很多梦想很少顾虑 天真的做梦也不管达到没有
慢慢的长大 做梦也有所保留 失去了小时的天真
失去了做梦的勇气 失去了小时的笑声.
慢慢长大理智多了勇气少了懂事多了快乐少了
慢慢的没有了自己的梦 连做梦的权利都忘了
这就是 所谓的长大吗.

那种勇气那股冲动我想找回来 那些理智那些顾虑我不要那么多
觉得是自己想要的就冲 不管天高地厚
豁出去 就算输了 还是骄傲.

好久没有上心理学了 今天上了不懂清了多少垃圾
虽然胸口给老师点到很痛 都不敢深呼吸 /.\
谢谢老师 我会找回勇气和信心 对考试还是对未来.
今晚应该可以睡好了. :)

妈妈说要等下要去gelang patah吃海鲜 嘿嘿
明天自行放假~ 没有读书就是好哈哈.


{豁出去 就算输了 还是骄傲.}

Popular posts from this blog

Case Study: Shipping Container Architecture

Shipping container architecture is a form of architecture using steel intermodal containers (shipping containers) as structural element. It is also referred to as cargotecture , a portmanteau of cargo with architecture. The use of containers as a building material has grown in popularity of the past several years due to their inherent strength, wide availability, and relatively low expense. We have also started to see people build homes with containers because they are seen as more eco-friendly than traditional building materials such as brick and cement. THE KABIN While we went on a trip to Sekinchan last month, we had a chance to stay at The Kabin, a container lodge in Sekinchan. It was a new experience for us and also a pleasant one. There are basically two different type of containers used at The Kabin. Their difference are in the length of the container. The shorter ones, with length of 6m are used for rooms for  2-4 person, while the longer ones, with the lengt

感动是个什么表情

感动是个什么表情? 泪眼汪汪 说不出话这样? 据一个不可靠消息,感动就是 要笑不笑要哭不哭这样的 想象起来的话 感觉很像脸部抽筋比较多. 我发现 我没有感动这个表情 是因为不够感动 还是不知道怎么表达 我看戏听歌看视频都可以乱哭 但是如果说是惊喜还是什么 我却很少会被感动到 虽然一部分原因是90%惊喜都会给我猜中啦 撇开视频电影音乐这些 还有亲情也例外 最后一次被感动 我也不记得了 也不重要是吧. 我记得以前有个人总是喜欢乱惊喜 也不知道哪来的习惯 然后10次 有8次给我猜中 其他两次 没有猜中 却出现了面瘫的情况. 反省之后觉得好内疚 别人那么用心安排的 就算扮一下感动也好啊 然后下定决心 如果以后还有这类情况 一定要尽力配合一下 结果,真的来了 然后我发现 尼玛姐真没有感动这个表情 -.- 还是感动点太高吗. 大家都惊喜的开心的 我就是以下的表情..... 唉. FAIL BIG TIME. 加上因为是很亲的人 就连假笑都省了就这样. 所以我是有病吗我也不知道. 虽然说 对这些没有意义的东西没啥兴趣 但是 能不能来个好心人让我感受一下感动是什么感觉叻 我试试看尽量关掉第六感配合一下. 结果连这个也变得和你一样吗? 我宁愿相信我只是没有遇到让我感动的人. 晚安.

Snippets of November

I'm not supposed to be here now, but I just talked to Mum,  and she was asking why hasn't she seen any photos of this and that,  and so here I am, eagerly showing you what I did in the past month. This blog was initially kept alive for my mum anyway, so here goes. November is mostly about Birnbeck (my site for my Final Year Project) and some Christmas market!! And also walking around town with the excuse of Christmas shopping, other than that it's all just snippets of daily things. Historical Georgian architecture market x Disco ball Cause why not.  Take note of my coursemate in the photo which gives an idea of how huge is this jetty.  View from my room, lying down on my bed. Literally.  And it's true that if you can see stars at night, it means there's no cloud on the next day. No cloud means the Sun is out, and in UK it also means cold af. Tried Couchsurfing